FM17 | Oyunun Yapay Zekası? - FM2017 Eksik Yanları

Arkadaşlar internette dolaşırken donanımhaber sitesinde rastladığım FM17 ile ilgili şu altta paylaştığım yorum dikkatimi çekti. Bu yorumdan yola çıkarak FM17'yi nasıl buldunuz? En güzel seri hangi seriydi? gibi soruları ve bu yorumu bir Football Manager platformuna tartışmaya açıyorum Buyrun:
Yapay Zeka: Ne kadar zeka! denilebilecekse.

Ya arkadaş işsiz modunda başlıyorum tatile çıkıyorum. başka takımların durumlarını inceliyorum. daha ilk yarı bitmeden TR den örnek vereceğim. 3 Büyüklerden birisi mutlaka rezalet durumda hocasını kovuyor. saçma sapan transferler yapıyorlar(kiralık taaa meksika dan atıyorum)

Bu takımların maddi durumları bu derece rezalet olamaz.

Özellikle Beşiktaş ta çok manasız şeyler oluyor. Gerçek hayatta forma şansı bulamayan adamlar ilk 11 oynuyor. Quaresma gerçekte Beşiktaş ta çok mutlu iken oyunda gitmek istiyor.

Hele zaten Beşiktaş ın bir dizilişi var midem bulanıyor gördükçe. Teknik direktör sıkıntısı var daha sezonun ortasına gelmeden her takım hocasını kovuyor. Mesela BJK Şenol Güneş i kovup Tamer Tuna yı hoca yapıyor Fenerbahçe Dick i kovup Şenol Çorlu diye birisini hoca yapıyor

Avrupadan gördüğüm bazı şeyleri söyliyeyim.

Çok çabuk teknik direktör değiştiriliyor. Conte Chelsea çalıştırırken 1 sezon sonra Juventus a geri dönüyor. oyunun şunu teşvik etmesi lazım istikrar başarıyı getirir sürekli teknik direktör kovulma olmamalı bana göre.

Adamların rakibi yok gerçekten yine aynı oyunu ısıtıp ısıtıp önümüze seriyorlar sıkıldım artık. işsiz olduğum için oyunu uygunada bulunca dayanamadım aldım. yine pişmanım yine oynayasım gelmiyor artık.

Şu lanet oyuna adam akıllı bir zeka getirsinler ya bıktım artık.

Etiketler: